Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 10 maja 2012

Rekord GUINNESSA

 Mam dla Was informację !!!

Zapraszamy wszystkich rękodzielników na I Festiwal Sztuki Kreatywnego Recyklingu odbywający się w dniach 1-3 czerwca w Białej Podlaskiej. W ramach Festiwalu będziemy bili REKORD GUINNESSA budując a raczej plotąc największa na świecie "rzeźbę" z papieru. Więcej informacji na stronie 
http://www.papierowawiklina.pl/index.php/ciekawe-wydarzenia/159-zbiorka-gazety-do-bicia-rekordu-guinness


Zapraszam!!!!! ale będzie zabawa:))) 

6 komentarzy:

  1. kurcze ! czemu tak daleko ? no cóż, życzę powodzenia w biciu rekordu no i oczywiście będę trzymała kciuki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!! dostałam zaproszenie inie jadę :(
    Aniu mam pytanko: robisz takie małe pudełeczka otwierane z niespodzianką w środku...czy dałoby radę zrobic w tym stylu zaproszenie na ślub i ile by to kosztowało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty taka zdolniacha:)) ja Ci powiem jak zrobić dam pomysł i sama cudo zrobisz:))))

      Usuń
    2. pudełko kształtują się w cenach od 15 zł wzwyż, robię duże takie 15x15 jeden kwadrat.

      Usuń
  3. Ja też dziewczyny nie pojadę ale zapraszam wszystkich, za daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ,to nie jest tak daleko.4-5 godz.jazdy i jesteś w Białej.dorotanes

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))