Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 1 kwietnia 2012

Prawdziwa historia o Czerwonym Kapturku;)

Zapraszam !!!


Ja się popłakałam ze śmiechu.
Humor Nam dopisuje;))))

2 komentarze:

  1. Czerwony Kapturek w nowej odsłonie, czemu nie.Hmmm zakończenie pewnie takie, gdyż ów kapturki o których mowa były dziełem rękodzielniczym hahaha jak ilustrowana bajka.Pozdrawiam Andziula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty lepiej się przyznaj, że to Ty jesteś Kapturkiem. Masz czerwoną bluzkę!!!!!!! :D :P

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))