Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 25 marca 2012

Pamiątka dla nauczyciela

Wykonałam wzór Pamiątki na prośbę jednej z Pań. 
Prosiła o podziękowania dla nauczycieli na koniec roku.
Kojarząc sobie z czym możemy połączyć pamiątkę dla nauczyciela wpadłam na taki pomysł:
Ozdobny dziennik lekcyjny,sztywna okładka.
Otwieramy i mamy dwie części: 
- życzenia
- miejsce na zdjęcie klasowe
całość ręcznie wykonana

po lewej stronie umieściłam zakładkę -kieszonkę , 
w której umieściłam wysuwane kartki, 
ilość karteczek 
zależy od ilości uczniów, 
karteczka to: imię i nazwisko ucznia z numerem z dziennika, 
po drugiej stronie karteczki każdy z uczniów może napisać kilka słów od siebie.

3 komentarze:

  1. Aniu kochana jak zawsze super pomysł i piękne wykonanie,pomyślałaś o wszystkim,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) super pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka! Super pomysł z tą kieszonką na karteczki z nazwiskami :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))