Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 19 marca 2012

:))

Witam z rana , późnego rana:)
Odpisałam dziś na kilka maili , przepraszam jak nie na wszystkie;(( ale skrzynka pęka w szwach od wiadomości.

Ja uciekam do pracy , jest sporo do zrobienia.
Pytacie o tło w mailu :
Proponuję skorzystać Wam ze stronki z fajnymi tłami na bloga.Odświeżyć na wiosnę okno;)))
Jeżeli chcecie skorzystać ,tu jest link:
http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds.html

wybieracie tło(są dwa rodzaje na 3 i 2 kolumny) , klikacie ,jest tam "Copy & Paste This Code"
kopiujecie ten kod i u siebie w projekcie dodajecie gadżet HTML/JavaScript , wklejacie kod bez podawania tytułu. Możecie później sobie wejść w projekt ,projektowanie szablonów i dostosować szerokości.

Druga stronka po polsku:

 http://tonabloga.blogspot.com/

Miłej zabawy a ja lecę do pracy!!!


 a poleniuchowałoby się oj tak;)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))