Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 6 lutego 2012

Słonik u swojej nowej Pani:)

Moja kochana Jola Pani Niteczka dostała paczuszkę ze słonikiem, zrobiła zdjęcie 
i pozwoliła mi je udostępnić. Jola miała urodzinki więc do słonika dołożyłam karteczkę 
i pudełko z drobiazgami, to była niespodzianka ;) 
Bardzo się cieszę ,że sprawiłam jej radość.
Jolu niech ten Słonik przyniesie Ci duuużo szczęścia !!

5 komentarzy:

  1. cudowny słonik trafił do wspaniałej właścicielki ! ach ... aż miło na foto popatrzeć !
    wszystkiego najlepszego Pani Niteczko :)
    marzeń spełnienia i wokół samych cudownych duszyczek ... ludzi z sercem, ludzi takich, jak nasza Ania :)
    pozdrawiam cieplutko ! buźka Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny słonik i jeszcze piękniejsza Pani Niteczka,sto lat:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla nowej właścicielki słonika:-) Idealnie dobrane kolorki, śliczny dzwoneczek, no po prostu przecudny słoń...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent dla Pani Niteczki:)
    Szczęście aż z niej bije:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słonik cudowny i myślę ,że pani Niteczce przyniesie szczęscie bo z serca darowany.WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))