Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Zestaw dla małej księżniczki


 Skończyłam pierwszą pracę z zestawu dla małej dziewczynki;) 
Pochwalę się rezultatem mojej pracy.
Mam nadzieję ,że Wam się spodoba moje propozycja : wachlarz dla małej księżniczki:)
wachlarz jest duży i do powieszenia na ścianę

Użyte materiały: karton,papierowa wiklina,różyczki papierowe(można je zrobić samodzielnie), wstążki,taśma bawełniana, tasiemki ozdobne,
perła w płynie, kartka z dziewczynką i róże piankowe

Do wachlarza proponuję koszyczek:) 
Zestaw będzie składał się jeszcze z dwóch prac ;)

Buziaki!!!

16 komentarzy:

  1. Jaki piękny zestaw!!! Małej królewnie z pewnością sie spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm wachlarz prześliczny pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och... alez to piekne ...Aniu az sie wzruszyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw! Może i mnie w końcu uda się zrobić wachlarz z papierowej wikliny, bo zabieram się za niego już kilka lat :-) :-) Twój się tak pięknie prezentuje i mam nadzieję, że jak jeszcze trochę na niego popatrzę to zmobilizuję się do pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ........patrzę i podziwiam...i wzdycham...uroczy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny !!!! Bardzo ale to bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wachlarz wyszedł fantastycznie!!! koszyczek zresztą też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny !! cieszę się ,że Wam się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu jesteś wielka, wciąż mnie zaskakujesz wachlarz jest przecudny.
    ps. dolne kwiaty są z krepy a górne?

    OdpowiedzUsuń
  10. Niga górne kwiatki są piankowe gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wachlarz jest niesamowity,a ja walczę z kapeluszami,muszę przyznać ,że zmotywowałaś mnie do pracy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. patrze i patrze i napatrzeć się nie mogę!!! piękne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te Twoje prace, tak patrzę, podziwiam, bo ja to tylko serca potrafiłam zrobić do tej pory, chyba zapiszę się na jakiś konkretny kurs, pozdrawiam i wzdycham dalej

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))