Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Krepa włoska

Moje kochane dziewczyny i chłopaki:)
biegam;) po blogach , większość z Was ma problem z materiałem na różyczki.
Dziewczyny!! piszcie ja Wam odpowiem.
Różyczki wykonujemy z krepy włoskiej,mój dostawca.
Jest też jej sporo na allegro ale tu cena jest niska i sprawdzony towar:)
Przy większej ilości dogadujcie się z transportem.
Właściciele sklepu są świetni.
Nie kupujcie tej droższej szkoda pieniążków, jest cieniowana a dwa razy droższa, a i tak tego nie widać;)

Buziaki mam nadzieję , że pomogłam.Spokojnej nocki!!!

Gojka napisała niepokojący komentarz że firma z której zamawiam od dawna zawiesza
działalność.Szybko to sprawdzę i dam Wam nowy link.

2 komentarze:

  1. Aniu dziekuje slicznie za "namiar" na krepe :)czekam na krepe z Polski ktora lada dzien dojdzie droga pocztowa :) ale juz zaraz zagladam na wskazany adres :) buzka jestes mega wielka

    OdpowiedzUsuń
  2. stronka super tyle że mnie wyskoczyła wiadomość że firma zawiesza działalność do czerwca :(

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))