Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

piątek, 6 stycznia 2012

efekty kursu

Kochani jestem zaskoczona bardzo mile!!! Pani Gabrysia, z którą przed chwilą rozmawiałam pozwoliła mi umieścić zdjęcie z jej pracą!! róże wykonane dzięki mojemu kursowi!! za pierwszym razem. Łał nawet nie wiecie jak się cieszę!! moja praca nie poszła na marne!!

już nie wspomnę o bukiecie , który jest ciężko zrobić:)


Dziękuję Paniom z nk za to uczestniczą w życiu mojego bloga!!
uczą się i piszą do mnie o swoich osiągnięciach
jestem dumna z Pani Gabrysi!!!
Druga Pani :) Małgosia!!! brawo..
Pani Małgosia zawsze wykonywała dla mnie łabędzie origami!!
zaraziła się od Ani:) czyli mnie heheh papierową wikliną a teraz proszę!!!
pierwsze róże Małgosi !!!zrobione dzięki mojemu kursowi!!
Znamy się już kilka m-cy dzięki naszej współpracy
Małgosiu jestem z Ciebie dumna!!!
słuchajcie !! te róże są w koszu w kształcie serca z papierowej wikliny!!

Dziewczyny SUPER!!!
piszcie proszę, jak chcecie abym pokazała Wasze prace, ostatnio usłyszałam : wstydzę się!!
ja nie gryzę, choć groźnie wyglądam;)
anna@promega.com.pl

4 komentarze:

  1. Śliczne te różyczki! Ja też się przyznaję bez bicia :), że zrobiłam kulę według Twojego kursiku! Zapraszam do mojego bloga Gosia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dziękuję za wyróżnienie. Jest mi ogromnie miło, że moje prace podobają Ci się. Mam cichą nadzieję , że innym również.Pani Gabrysi gratuluję-przepiękne te róże.
    Ps. Kochani chwalcie się swoimi pracami, nie macie pojęcia jak pochwała motywuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))