Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 21 grudnia 2011

Kochani mój blog bierze udział w konkursie 
BLOG ROKU 2011 organizowany przez onet.

To już 7 edycja tego konkursu. Mogą wziąć udział w nim wszyscy blogerzy. Zgłoszenia przyjmowane są  do 12 stycznia w dziesięciu kategoriach: Ja i moje życie, Profesjonalne, Polityka i społeczeństwo, Podróże i szeroki świat, Kultura, Foto video komiks, Blogi literackie, Moje zainteresowania i pasje, Absurdalne i Offowe, Teen.

Wyboru najlepszych blogów, dokonają internauci oraz Kapituła Konkursu, w której znalazły się osobowości ze świata kultury i mediów: Janina Paradowska, Martyna Wojciechowska, Anna Dziewit-Meller, Natalia Hatalska, Julia Wróblewska, Michał Żebrowski, Tomasz Sianecki, Tomasz Michniewicz, Henryk Sawka, Zygmunt Miłoszewski.

W wyniku głosowania internautów i Kapituły Konkursu zostanie wyłonionych trzynaście zwycięskich blogów: Blog Roku 2011, dziesięć Najlepszych Blogów 2011 roku w kategoriach tematycznych, oraz dwa Wyróżnienia Główne.

Po raz drugi w historii konkursu, Bloga Blogerów - specjalną nagrodę przyznawaną blogerom przez blogerów, wybierze specjalne Jury reprezentowane jest przez Laureatów ubiegłorocznej edycji konkursu:Mateusza Biskupa (zdobywca Bloga Roku 2010 i Bloga Blogerów 2010), Tomasza Latwca (Wyróżnienie Główne, Blog Roku 2010), Emilię Wilgosz (zdobywczyni drugiego miejsca w kategorii Ja i moje życie, Blog Roku 2010).

Werdykt Jury Bloga Blogerów zostanie opublikowany 14 lutego w serwisie konkursowym blogroku.pl a nagroda zostanie wręczona również podczas Finałowej Gali.
 Link do zgłoszenia:


Numer mojego bloga to H00305



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))