Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 21 listopada 2011

mój pierwszy kurs

Witam Was serdecznie.
Zbliżają się Święta , więc szukamy w sieci wielu pomysłów na wykonanie stroików świątecznych.
Ja mam dla Was propozycję .
Przygotowałam dla Was kursik.
STOJAK Z PAPIEROWEJ WIKLINY.
Jest to kurs dla początkujących z papierową wikliną ale również dla osób ,
które mają już dużą wprawę w tej dziedzinie rękodzieła:) 

Znalazłam w końcu chwilę aby udokumentować swoją pracę.
Jeżeli nie miałaś lub nie miałeś styczności z papierową wikliną zachęcam odwiedź link:
Jest tu instrukcja jak wykonać rurki.
Ja swojego kursu skręcania rurek nie umieszczam, bo każdy z nas ma inną metodę,

Dla ułatwienia :
Stworzę zakładkę u góry strony: kurs krok po kroku,
w której po kolei opiszę jak wykonać stojak.
Wstawię zdjęcia aby ułatwić Wam pracę .
Jest to pierwszy kurs jaki stworzyłam dla Was,więc bądźcie dla mnie wyrozumiali;)
Kurs podzielę na kilka części.
Całość fotografuję na bieżąco, więc wykonuję te prace wspólnie z Wami, 3 razy dłużej niż normalnie:)
 ZAPRASZAM ZAKŁADKA
KURS KROK PO KROKU

Życzę miłej zabawy!!!


1 komentarz:

  1. Kurs po prostu rewelacyjny, na pewno skorzystam !
    Bardzo dziękuję! A te różane kule są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))