Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 31 lipca 2011

Nowe pomysły:) kosze z łabędziami origami.














Duży kosz z papierowej wikliny , łabędzie origami (wykonane przez wspaniałą Małgosię) w sercu z róż.

Informacja : przeczytałam kiedyś że robię chińszczyznę,że ten kosz to kopia itp. Dla informacji osób , które to napisały: ten kosz jest oryginalny:)  po opublikowaniu go w internecie pojawiły się "kopie" moich prac nie tylko tej. Kosz zaprojektował mój mąż.

6 komentarzy:

  1. Chciałam napisac o tej chińszczyznie ,ale stwierdziłam ze nie warto.Kazda z Twoich prac jest niepowtarzalna a nasladowcow i tak nie odgonisz ,bo to co robisz jest piękne a plagiaty beda i nic na to nie poradzisz.Wiec pleć te cudeńka ku naszej uciesze ,My wiemy ze jestes Królową i nikt Ciebie nie zdetronizuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace zawsze będą powielane.Jedyny sposób,aby się ustrzec to samemu trzeba być anonimowym.A tak się nie da. Jedyna różnica może być pomiędzy kopią, a oryginałem.Tak jest z obrazami i wieloma innymi.Ale jest dużo ludzi b.zdolnych i im wystarczy tylko popatrzeć i tworzą dzieła podobne łudząco identyczne.Uważam,że nie trzeba się zbytnio przejmować i robić swoje.Prace Pani są piękne.Pomysłów ma Pani bardzo dużo.Życzę dużo klientów.Myślę,że nie powinno ich zabraknąć.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Twoje prace są prześliczne. A te osoby, które twierdzą, że to chińszczyzna, mówią tak z czystej zazdrości. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Chciałam się spytać czy można zamówić taki kosz z łabędziami jako para młoda w sercu z papierowych róż? Czekam na odpowiedź, jeśli się da to chętnie poznam cenę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne sa te wszystkie prace. Sama zaczynam przygodę z wikliną papierową. Trochę pomału mi to idzie ale nie od razu kraków zbudowano. To właśnie dzięki Twoim pomysłom można coś zrobić, nie każdemu przychodzi łatwo wymyślenie czegoś swojego na początku drogi. Tworzę łabędzie origami wychodzi mi to całkiem nieźle. Na początku też kopiowałam prace ale teraz potrafie sama cos wymyśleć:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Systematycznie śledzę Pani bloga i muszę stwierdzić, że jest Pani bardzo zdolną i ogromnie kreatywną osobą. Ja sama uwielbiam rękodzieło choć w moich stronach nie jest to popularne zajęcie - niestety!Mam do Pani pytanie i jednocześnie prośbę.Czy mogłaby Pani pokazać w jaki sposób zrobić taki kosz? Chciałabym spróbować zrobić taki kosz. Uwielbiam origami modułowe (składam nie tylko łabędzie!), widziałam wiele sposobów na kosze z łabędziami, ale w Pani pracy się zakochałam!!! Próbowałam pracy na papierowej wiklinie, gł. jeśli chodzi o koszyczki.Niestety potrafię robić tylko malutkie, ponieważ gdy chcę zrobić większe-wszystko mi się rozpada:-(Powinnam chyba dodać jakoś inne rurki by zmniejszyć odstępy,ale wtedy konstrukcja się poluźnia!Czy pokazałaby Pani taki kurs?Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))